KOPPELING

Rabobank boekhoudkoppeling

Als finance professional weet je maar al te goed dat tijd tijd geld is. Het beheren van de financiën van je bedrijf kan dan ook behoorlijk tijdrovend zijn, met name wanneer het gaat om betalingsverkeer en cash management. Gelukkig zijn er oplossingen die het leven van ondernemers een stuk gemakkelijker kunnen maken. We introduceren je graag aan Rabobank boekhoudkoppeling beschikbaar in de Bizcuit ondernemersapp! 


Rabobank Zakelijk - Scanner

Boekhoudkoppeling Rabobank zakelijk

Door je boekhoudpakket te koppelen met je Rabobank zakelijke rekening, bespaar je veel tijd. Dit komt doordat de transacties automatisch worden geïmporteerd in je boekhoudpakket. Dit maakt het gemakkelijker om je financiën bij te houden en je boekhouding op orde te houden.

Rabobank boekhoudkoppeling van Bizcuit

Met de Bizcuit Ondernemersapp kun je niet alleen je banktransacties automatisch importeren in je boekhoudpakket, maar kun je ook een hele reeks andere functionaliteiten gebruiken. Een van de meest handige features is de mogelijkheid om facturen en bonnetjes ontvangen. Dit kan via een import, via mail en via de scan functie in de business app.  Zo kun je een inkoopfactuur inscannen, inboeken en…betalen binnen de Bizcuit app. Dat bespaart je heel veel tijd die je ander kwijt bent met het inkloppen van bonnetjes en facturen.

Ben je als ondernemer veel onderweg, dan kun je toch eenvoudig je administratieve taken beheren. Met de Bizcuit app kun je als ondernemer snel en eenvoudig zaken doen. 

Rabobank Boekhoudkoppeling - Bizcuit Features
Wij besparen meer dan 85% tijd door de bank en facturen te verwerken met Bizcuit.
ITN Groep Referentie

Jeanneke Schutte–Niewenhuijse

ITN Groep

Koppeling met je boekhoudpakket

Een ander voordeel van de Bizcuit ondernemersapp is dat deze koppelt met een uitgebreide keuze aan boekhoudpakketten. Dit varieert van grote tot kleine boekhoudpakketten maar ook branche pakketten.

Naast de koppeling van boekhoudpakketten zijn er ook koppelingen met salarispakketten, HRM en ERP software. Dit maakt de Rabobank boekhoudkoppeling veelzijdig en multifunctioneel. Je kunt je koppeling binnen Bizcuit zó configureren zodat deze helemaal is aansluit op de applicaties die binnen jouw organisatie gebruikt worden. Dit maakt het veel gemakkelijker om te beginnen met het gebruik van de app en om je financiën op orde te houden om zo veel tijd te besparen!

Expert Icon

EXPERT TIP

Bizcuit biedt diverse Rabobank boekhoudkoppelingen. Afhankelijk van jouw situatie en wensen kies je de koppeling die bij jou past. De standaard Rabobank boekhoudkoppeling ondersteunt betaal- en g-rekeningen, terwijl de pro en premium koppeling ook spaarrekeningen ondersteunen. 

Standaard | elke 6 uur bijgewerkt

Pro | elke 30 minuten bijgewerkt.

Premium | elke 15 minuten bijgewerkt (€7.95 per maand).

Actueel financieel inzicht voor Rabo zakelijk

Wist je dat je met de Bizcuit Ondernemers App realtime inzicht hebt in je financiën voor Rabo Zakelijk? Maar ook je andere bankrekeningen kun je toevoegen waardoor je een goed overzicht krijgt van je actuele financiële situatie. 

De Bizcuit ondernemersapp maakt gebruik van realtime transactiedata. Hierdoor kun je op elk gewenst moment zien hoeveel geld er op je rekening staat, welke facturen nog openstaan, welke betalingen er nog moeten worden gedaan… en nog veel meer. Als zakelijke Rabobank gebruiker ben je financieel altijd up-to-date maar je kunt ook snel reageren op veranderingen in je financiële situatie. 

Staat je liquiditeit onverhoopt onder druk? Dan kun je via de Bizcuit app eenvoudig binnen 1 minuut één of meerdere facturen financieren vanuit de app.

mulit banking met bizcuit

Eenvoudig en snel te gebruiken

Rabobank koppelen boekhoudpakket - inApp Betalen Bizcuit

De Bizcuit ondernemersapp is erg gebruiksvriendelijk. De app is ontworpen om zo eenvoudig mogelijk te zijn, zodat zelfs ondernemers zonder veel ervaring met boekhouding deze kunnen gebruiken. De app heeft een intuïtieve interface en biedt stap-voor-stap instructies voor elke functie. Hierdoor is het voor de Rabo Zakelijk gebruiker gemakkelijk om snel aan de slag te gaan met de App en de Rabobank boekhoudkoppeling, zelfs als je geen ervaring hebt met boekhouding. Ook handig: je ontvangt in de Bizcuit app relevante meldingen. Zo wordt je door de app er aan herinnert wanneer een belangrijke actie  vereist is.

Koppelt met veel pakketten

Een ander voordeel van de Bizcuit ondernemersapp is dat deze koppelt met de meeste boekhoud-, salaris-, en ERP-pakketten. Hierdoor kun je de app gebruiken met jouw boekhoudpakket. Dit maakt het veel gemakkelijker om te beginnen met het gebruik van de app en om je financiën op orde te houden.

Hoe koppel ik mijn Rabobank rekening met mijn boekhoudpakket?

Je koppelt je boekhoudpakket eenvoudig met je Rabobank bankbankrekening(en). Hiermee creëer je een actueel overzicht van je cashpositie.

1. Toevoegen bankrekening(en)

De eerste stap is het aanmaken van een administratie in Bizcuit. In de aangemaakte administratie kun je een bankrekeningen toevoegen via je instellingen. In het tabblad ‘Bankrekeningen’ druk je op ‘Bankrekening toevoegen’. Dit opent het menu waar je de Bunq selecteert.

2. Invullen bedrijfsgegevens en identificatie

Na het doorlopen van het identificatieproces is je Rabobank rekening gekoppeld. Je geeft bij de bank toestemming om je rekeninginformatie te delen met Bizcuit, vervolgens geef je Bizcuit toestemming de gegevens te delen met je boekhoudpakket.

3. Activeren van je boekhoudkoppeling

Selecteer in het menu ‘Apps’ je boekhoudpakket van jouw keuze. Log in je account en geef toestemming aan Bizcuit om je rekeninginformatie te delen met je boekhoudpakket.

Veelgestelde vragen over de Rabobank boekhoudkoppeling

Vragen en antwoorden over de Rabobank boekhoudkoppeling

De koppeling tussen Rabobank en Bizcuit is een oplossing die het leven van ondernemers gemakkelijker maakt bij het beheren van hun financiën.

Rabo Direct Connect is een dienst van Rabobank die het mogelijk maakt om banktransacties automatisch te importeren in het boekhoudpakket van ondernemers.

De Bizcuit ondernemersapp is een app die ondernemers gebruiken om hun financiële administratie te beheren. Het stelt ondernemers in staat om banktransacties automatisch te importeren in hun boekhoudpakket en andere financiële taken uit te voeren.

De koppeling tussen Rabobank en Bizcuit biedt verschillende voordelen, zoals tijdbesparing en het verminderen van fouten bij het invoeren van gegevens.

Naast het automatisch importeren van banktransacties, biedt de Bizcuit ondernemersapp een hele reeks andere functionaliteiten zoals het ontvangen van facturen en bonnetjes, het scannen, inboeken en betalen van inkoopfacturen.

Ja, naast boekhoudpakketten biedt de Bizcuit ondernemersapp ook koppelingen met salarispakketten, HRM en ERP software.

Ja, de Bizcuit ondernemersapp maakt gebruik van realtime transactiedata waardoor ondernemers op elk gewenst moment hun actuele financiële situatie kunnen inzien.

Wat kun je met deze koppeling doen?

  • Haal tot elke 15 minuten je banktransacties op
  • Transactiehistorie tot 2 jaar inzichtelijk in de app
  • Koppel al je bankrekeningen en creëer een actueel financieel inzicht
  • (Batch) betalingen inplannen en uitvoeren direct vanuit de Bizcuit app
  • Betalen vanuit Non-Euro rekeningen ook mogelijk