Het is zover: SnelStart gebruikers koppelen nu eenvoudig alle Nederlandse bankrekeningen aan Snelstart via Bizcuit. Beide bedrijven werken samen om ondernemers nog meer ruimte te geven om te doen waar ze goed in zijn: ondernemen. Met de nieuwe Snelstart bankkoppeling van Bizcuit worden alle banktransacties elke dag automatisch in SnelStart afgeleverd. Daarnaast zijn de openstaande posten uit SnelStart in de Bizcuit app in te zien en kunnen deze direct betaald worden! De Bizcuit ondernemersapp biedt alles in één: documenten, banktransacties en betalen.
Bankkoppelingen
De Bizcuit PSD2 bankenkoppelingen maken het mogelijk om banktransacties van iedere Nederlandse bank automatisch af te leveren in SnelStart. Het enige wat je hoeft te doen is je bank en je SnelStart account te koppelen in de Bizcuit app. Handmatig controleren of facturen betaald zijn en gegevens overtypen is verleden tijd. De banktransacties worden direct afgeleverd in je boekhouding. Goed om te weten: via Bizcuit koppel je dus niet alleen je bankrekening van ING of bunq, maar ook rekeningen van ABN Amro, Rabobank, Knab, Triodos, SNS, RegioBank en ASN. Hoe makkelijk is dat?
Betalen
Niet alleen haal je met de bankenkoppeling automatisch meerdere keren per dag transacties op, ook kun je openstaande inkoopfacturen betalen. Bekijk in de Bizcuit app je openstaande facturen vanuit Snelstart en betaal deze gelijk vanaf je gekoppelde bankrekening. Direct, snel en makkelijk vanuit de Bizcuit app, vanaf je desktop of mobiel!
Bonnen & facturen
Daar komt nog eens bij dat gedoe met bonnen en facturen afhandelen verleden tijd is: deze ontvang je via email, upload of scan en worden in de Bizcuit app realtime herkend. Een kwestie van goedkeuren en ze worden automatisch afgeleverd in Snelstart.
SnelStart en Bizcuit: minder tijd, meer inzicht
Met de koppeling versterken SnelStart en Bizcuit hun gedeelde missie: ondernemers helpen met ondernemen. Door de bankenkoppeling tussen Snelstart en Bizcuit besparen ondernemer en accountant veel tijd. Als ondernemer heb je al je bankrekeningen, je documenten en je betalingen handig op één plek beschikbaar, op desktop en mobiel. Als accountant krijg je de bonnen, facturen en banktransacties direct digitaal binnen in SnelStart en is het dus mogelijk om de administratie dagelijks bij te hebben en zo de piekdrukte te verminderen en je klant van actuelere informatie te voorzien. Zo heb je meer inzicht, in minder tijd.
“Wij streven ernaar dat de administratie van klanten zo veel mogelijk geautomatiseerd wordt. De koppeling met Bizcuit is een mooie extra aanvulling op onze huidige dienstverlening.” Edwin van Benten – Accountmanager bij SnelStart.
Over Snelstart
SnelStart maakt boekhouden makkelijk voor meer dan 90.000 ondernemers. Snel een factuur sturen en makkelijk boekhouden. Bonnetjes inscannen, facturen automatisch inboeken en je btw-aangifte met een druk op de knop. Slim online samenwerken met je boekhouder. Tijd besparen met een handige koppeling met je bankrekening. Facturen sneller betaald krijgen met een betaallink en veel andere softwarekoppelingen om je administratie snel klaar te hebben.
SnelStart is continu op zoek naar nieuwe manieren om de administratie van je bedrijf makkelijk te maken. Al meer dan 35 jaar is de insteek: software ontwikkelen om boekhouden eenvoudig te maken voor elke ondernemer.
Over Bizcuit
Haal meer uit financiële data met Bizcuit. Ondernemers beheren hun financiële administratie gemakkelijk en snel in de Bizcuit app. Van het scannen van documenten, versturen van facturen versturen tot en met het uitvoeren van betaalopdrachten. Zo hebben ondernemers altijd een duidelijk overzicht van hun financiële situatie en hebben zij meer tijd om te doen waar ze echt goed in zijn: ondernemen.
Softwarepartners kunnen ook de voordelen van Bizcuit integreren in een eigen applicatie, indien gewenst geheel in eigen stijl!
Wil jij onze service ook aan je klanten aanbieden?
Dat kan! Geheel in jouw eigen stijl.
We kijken graag samen met je naar een passende oplossing.ban