Storekeeper is het alles-in-één-platform dat retail makkelijk maakt. Deze kassaoplossing is het centrale punt van winkeliers waar alle klant-, product- en voorraadinformatie samenkomt. Het systeem werkt naadloos samen met de webshop, pakketverzender en/of e-mailmarketingoplossing. Naast software biedt Storekeeper hardware die perfect samenwerkt met het platform. Zo kunnen winkeliers hun complete point-of-sale zowel online als offline aan elkaar koppelen en hebben ze 24/7 inzicht in hun onderneming.
Bizcuit gaat ervoor zorgen dat gebruikers van Storekeeper hun bank- en betaalgegevens kunnen gebruiken in het Storekeeper platform en dat banktransacties frequent worden opgehaald. Zo hebben winkeliers altijd een actueel inzicht in hun financiële status en liquiditeit. Daarnaast kunnen openstaande posten uit StoreKeeper worden betaald met Bizcuit.
“Dankzij Bizcuit kunnen we ervoor zorgen dat ons platform nog completer wordt. Naast klant-, product- en voorraadinformatie wordt nu ook bankinformatie toegevoegd voor een completer beeld van hoe je er als winkelier voor staat.” William Sprakel, CEO Storekeeper
Haal meer uit financiële data met Bizcuit. Ondernemers beheren hun financiële administratie gemakkelijk en snel in de Bizcuit app. Van documenten scannen, facturen versturen tot en met betaalopdrachten uitvoeren. Zo hebben ondernemers altijd een duidelijk overzicht van hun financiële situatie en hebben zij meer tijd om te doen waar ze echt goed in zijn: ondernemen. Softwarepartners kunnen ook de voordelen van Bizcuit integreren voor hun gebruikers in een eigen applicatie, geheel in eigen stijl!
Wil jij onze service ook aan je klanten aanbieden?
Dat kan! Geheel in jouw eigen stijl. We kijken graag samen met je naar een passende oplossing. Neem contact door op onderstaande button te klikken.