ACCOUNTANT
Geef je klanten een digitale financiële assistent, die inzicht geeft in de financiële en administratieve acties die open staan. Werk efficiënt en digitaal samen. Ontvang een digitale feed van de banktransacties, consistente aanlevering van bonnetjes en facturen en zelfs van de transacties uit het online kassasysteem. Vraag direct of een post zakelijk of privé is, verzoek om het ontbrekende bonnetje of stel een andere vraag!
De ondernemer krijgt een omgeving voor het aanleveren van facturen en bonnetjes, uitvoeren van betalingen en beantwoorden van de vraagposten. Bizcuit levert optimalisatie van werkprocessen voor zijn dagelijkse financiën: alles voor de ondernemer op één plek!
Als partner is het mogelijk om je diensten te digitaliseren met de mogelijkheid om de Bizcuit App aan te passen in je de huisstijl van jouw kantoor.
Met Bizcuit stuurt de ondernemer automatisch de banktransacties door naar het boekhoudpakket. Wij koppelen het boekhoudpakket met de bankrekening zodat je transactiegegevens eenvoudig verwerkt in de administratie. Ook het salarispakket koppel je met Bizcuit, zodat de ondernemer de salarisrun snel en accuraat betaalt. Bizcuit biedt integratie met een alle Nederlandse banken en heel veel financiële pakketten.
Met de Bizcuit app digitaliseer je facturen eenvoudig en verwerk je ze automatisch door ze naar het gekoppelde boekhoudpakket te sturen. Sluit eenvoudig je boekhoudpakket en facturenmailbox aan, waarna alle facturen automatisch worden herkend en doorgestuurd. Met digitale herkenning en verwerking van Bizcuit kun je al vanaf €0,15 per document je facturen digitaal herkennen en verwerken.
Snel inkoopfacturen afhandelen? In Bizcuit betaalt de ondernemer direct de inkoopfacturen via een van de gekoppelde bankrekeningen. Doordat ze automatisch herkend worden, hoeft de ondernemer betaalgegevens niet meer handmatig in te voeren. Wel zo handig voor het afletteren! Zo voorkom je fouten en betaalt de ondernemer zonder gedoe. Wij bieden ondernemers een gebruiksvriendelijke en complete oplossing voor factuurverwerking waarbij je verzekerd bent van een snelle, veilige, en gemakkelijke betalingsmethode.
Is dat een privé-uitgave? Waar is de factuur van die transactie? Met de Bizcuit ondernemersapp verloopt de samenwerking tussen accountant en ondernemer nog soepeler! De ondernemer heeft een goed overzicht van openstaande vragen en beantwoordt direct alle vragen van je boekhouder of accountant. Bespaar zo allebei kostbare tijd en ontdek de kracht van samenwerken in Bizcuit!
Help jouw klant eenmalig op weg om de app in gebruik te nemen. Doordat de app gekoppeld is aan de bankrekeningen en de administratie in het boekhoudpakket, kan de assistent automatisch haar werk doen.
Plan een afspraak in om te kijken wat het gebruik van Bizcuit jouw kantoor kan opleveren!
Aan de slag gaan met Bizcuit is heel eenvoudig. We helpen je graag op weg. Plan nu een gesprek in met een van onze consultants om te bespreken wat Bizcuit kan betekenen voor jouw kantoor en klanten.