KOPPELING

SnelStart bankkoppeling

Zonder dat je er misschien bewust van bent, kun je als ondernemer druk zijn met administratieve afhandeling van je bedrijf. Van het doen van de administratie gaat je ondernemershart waarschijnlijk niet sneller kloppen. Je ambities volgen en doen waar je goed in bent: dat is ondernemen en niet boekhouden. Met de Snelstart bankkoppeling van Bizcuit bespaar je veel tijd op je administratie. Dat betekent, minder administratie en meer ondernemen!

Bizcuit maakt boekhouden makkelijk

 

Bij Bizcuit geloven we dat een boekhoudpakket je als ondernemer eigenlijk niet helpt bij het ondernemen. Je wilt wilt graag met up-to-date cijfers werken en vanuit de actualiteit zorgen dat je bedrijf verder groeit. Je administratie legt vast wat er in het verleden heeft plaatsgevonden. Interessant maar ook een tijdrovende klus. 

Veel ondernemers stellen de boekhouding uit omdat het veel tijd kost, of omdat ze niet gepassioneerd zijn over het doen van de administratie. Stel jij deze werkzaamheden ook elke keer uit? Met Snelstart en Bizcuit kun je veel werk automatiseren en dat scheelt je enorm veel tijd!

Bovendien krijg je meer inzicht in de actuele cijfers én heb je alles goed klaar staan voor je belastingaangiftes. Bizcuit geeft je een inzicht in je actuele financiële situatie. Met de Snelstart bankkoppeling van Bizcuit zie je in één opslag het actuele saldo van al je (zakelijke) bankrekeningen. 

Ik hoef niks meer zelfstandig in te voeren
in Snelstart, alles loopt automatisch

Nadjesda koomen bizcuit

Nadjesda Koomen

Inkluded

Onze SnelStart bankkoppeling
heeft meer!

Snelstart Bankkoppeling - Bizcuit

Je wilt Snelstart met bank je koppelen. Er bestaan verschillende soorten Snelstart bankkoppelingen met elk zijn eigen voor- en nadelen. Maar waarom zou je kiezen voor die van Bizcuit App? 

De bankkoppelingen voor Snelstart die Bizcuit gebruikt ondersteunt zowel PSD2– als commerciële- en premium koppelingen. Je krijgt standaard 1 bankkoppeling in het opstart abonnement. Heb je meer bankrekeningen? Dan kun je die eenvoudig toevoegen tegen een meerprijs per bankrekening. 

 

Wanneer je jouw Snelstart account koppelt met je bankrekening(en) kun je automatisch je banktransacties laten afleveren in je boekhouding. Ook kan je in de Bizcuit app je openstaande posten vanuit Snelstart bekijken en direct betalen vanaf je gekoppelde bankrekening. 

Hoe koppel ik mijn bank aan SnelStart?

Om je bankkoppeling met SnelStart te in te regelen is het belangrijk dat je Bizcuit koppelt met je SnelStart administratie. Je koppelt je Snelstart administratie gemakkelijk aan Bizcuit vanuit het Bizcuit App Center. Selecteer bij Apps de SnelStart app. Bizcuit vraagt welke toestemmingen je aan de SnelStart app wilt geven, en welke bankrekeningen en administraties je wilt delen. Je kunt je Snelstart administratie koppelen met alle Nederlandse banken! 

Scannen en herkennen van bonnetjes

Een andere veelgebruikte functie binnen de Snelstart bankkoppeling van Bizcuit is het scannen en herkennen van bonnetjes en facturen. Via onze ondernemersapp kun je ze uploaden, importeren of scannen. Ze worden binnen een paar seconden herkent met behulp van onze slimme software. Een snelle check, staat alles goed? Gelukkig heeft Bizcuit een van de meest accurate factuurverwerking in de markt. Na goedkeuring wordt de bon of factuur automatisch geboekt in je Snelstart administratie. 

Verwerking van facturen via de Snelstart bankkoppeling

  • scannen van je bonnetjes via je mobiel
  • snelle verwerking en herkenning (< 4 sec)
  • direct boeken in je administratie
  • hoge herkenningsgraad van documenten (95%)

Iedere maand zijn er tot 50 bonnetjes en facturen die je verwerkt in Bizcuit gratis, inbegrepen in je  abonnement. De bonnetjes en facturen die je ontvangt en goedkeurt in de Bizcuit app worden automatisch (in PDF + UBL) afgeleverd in je SnelStart administratie.

Openstaade Posten - Import, Mail, of Scan en Pay - Bizcuit Bankkoppeling Snelstart

declaraties ingediend in Hooray komen automatisch
via Snelstart in Bizcuit die ik betaal in één klik

Osman Beyaztas

The Data Cooks

De voordelen van betalen vanuit je boekhouding

Snelstart Bankkoppeling - Bizcuit - Direct betalen in-app

Een van de grootste voordelen van de Snelstartvan Bizcuit is de mogelijkheid om vanuit de boekhouding te betalen. Wanneer je de Bizcuit app gebruikt synchroniseer je eenvoudig nog niet betaalde inkoopfacturen vanuit je Snelstart administratie in de Bizcuit App….en betalen van de factuur doe je met één druk op de knop! Je kunt inkoopfacturen vanuit Snelstart ophalen, uploaden of inscannen in onze app. Hierdoor verricht je snel en efficiënt betalingen zonder dat je steeds heen en weer te ‘pingelen’ tussen je bank- en je boekhouding. Je hoeft niet meer apart in je bankomgeving in te loggen en de betaling en betalingskenmerken van het bonnetje of factuur handmatig over te typen. Dat scheelt je veel tijd en voorkomt onnodige fouten.  Alle betalingen worden netjes automatisch verwerkt in Snelstart. Hoe makkelijk is dat? Je betalingen zijn goed te volgen en je behoudt altijd een helder overzicht van alle uitgaven. Als ondernemer heb je zo controle over je financiën, zonder de zorg van je administratie.

Veelgestelde vragen over de Snelstart bankkoppeling van Bizcuit

Bizcuit is een app waarmee ondernemers hun financiële administratie kunnen automatiseren en vereenvoudigen. De app biedt verschillende functies, waaronder het koppelen van bankrekeningen, het inzien van openstaande posten en het betalen van facturen.

De Snelstart bankkoppeling is een functie van Bizcuit waarmee je jouw Snelstart account kunt koppelen aan je bankrekeningen. Zo worden banktransacties automatisch in je boekhouding verwerkt en kun je openstaande posten inzien en betalen vanuit de app.

Met de Snelstart bankkoppeling van Bizcuit kun je veel tijd besparen op je administratie.

Je kunt automatisch je banktransacties in je boekhouding laten verwerken en openstaande posten inzien en betalen vanuit de app.

Bovendien krijg je meer inzicht in je actuele financiële situatie en heb je alles goed klaar staan voor je belastingaangiftes.

Om je bankrekeningen te koppelen aan Snelstart, ga je naar het Bizcuit App Center en selecteer je de Snelstart app. Vervolgens vraagt Bizcuit je welke bankrekeningen en administraties je wilt delen. Je kunt je Snelstart administratie koppelen met alle Nederlandse banken.

Snelstart kan gekoppeld worden met Rabobank, ABN Amro, ING, SNS Bank, RegioBank, ASN Bank, KNAB, Bunq en Triodos. Afhankelijk van de gekozen bank zijn er daarnaast ook nog premium bankkoppelingen beschikbaar die uitgebreidere functies bieden.

Standaard biedt Bizcuit 3 bankkoppelingen in het abonnement. Wil je meer bankrekeningen koppelen, dan kun je deze eenvoudig toevoegen tegen een vergoeding van €1,00 per maand per bankrekening.

Bankkoppeling met Snelstart

boekhoudkoppeling met rabobank uitgelicht - 250x250
ING koppeling boekhoudpakket 250x250
ABN Zakelijk koppeling 250x250
bunq koppeling boekhoudpakket 250x250
Rabo Direct Connect koppeling uitgelicht 250x250
ASN Bank koppeling 250x250

Wat kun je met deze koppeling doen?

  • Banktransacties afleveren in SnelStart
  • Bonnen en facturen afleveren in SnelStart
  • Openstaande posten bekijken en betalen